De två första dagarna som Strippa...

Igår var min fösta dag som strippa på klubben, Har endast jobbat på fest innan. Dom andra tjejerna var trevliga, visade mig runt i lokalen och lärde mig lite nya grejer runt strippstången. Det vara egentligen bara meningen att jag skulle komma på arbetsintervju men dom undrade när ja kunnde börja jobba. så ja varför inte samma kväll?
Tjänade lite pengar också med hjälp av 2 andra tjejer så det är ju altid kul.

I natt jobbade jag igen, Seg kväll tjänade endast 40 kr, dricks. Köpte en ny klänning i dag också kunde inte motstå och tur var väl det eftersom en liten jycke hade bitit sönder min korsett.

Det roliga är att det inte är pinsamt att klä av sig på scen, det pinsamma är om publiken tycker att jag är tråkig och enformig.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hur mycket tjänar du på en kväll då du strippar?

2009-04-02 @ 20:11:29
Postat av: Sandra

Jag har alltid velat prova att strippa, jag har kroppen och allt men är så rädd att dem inte ska tycka om det... Hur tar man första steget??

2011-01-07 @ 18:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0